Üzleti kihívás

Az egészségügyet érintő globális kihívások (pandémia, orvoshiány, forráshiány, növekvő költségek stb.) miatt a szolgáltatók számára létfontosságú, hogy célszerű, jól kialakított és hatékony szervezeti struktúrával rendelkezzenek. Ez biztosítja az egyértelmű felelősségi köröket, a hatékony kommunikációt és az erőforrások optimális felhasználását, a gyors döntéshozatalt, a szükséges rugalmasságot, ami különösen fontos a dinamikusan változó egészségügyi környezetben. Mindez tehát végső soron hozzájárul a magas színvonalú betegellátáshoz. Emellett viszont elengedhetetlen az is, hogy a kórház szervezeti folyamatokban is gondolkodjon, ismerje és folyamatosan fejlessze a fő- és támogató folyamatait. A főfolyamatok közvetlenül befolyásolják a betegellátás minőségét és hatékonyságát, a támogató folyamatok pedig biztosítják a főfolyamatok zökkenőmentes működését. A szervezeti folyamatok átgondolt tervezése és folyamatos fejlesztése segíti az egészségügyi szolgáltatókat abban, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak a betegek igényeire, javítsák a szolgáltatások minőségét és növeljék az operatív hatékonyságot. A digitális megoldások tervezéséhez, bevezetéséhez szükség van a szervezeti folyamatok áttekintésére, célszerű átalakítására, hogy a technikai megoldások megfelelően tudjanak illeszkedni a működéshez.

A szolgáltatás leírása, folyamata

A megrendelt szolgáltatás alapvetően workshop jellegű, amelyben bemutatunk egy kórházi normatív folyamatmodellt. A szolgáltatás elméleti és gyakorlati elemeket is tartalmaz. A workshop során érintett témák:

  • a projekt céljainak és kereteinek bemutatása,
  • a szervezet folyamatainak áttekintése,
  • a normatív kórházi folyamatmodell értelmezése,
  • a kórház folyamathierarchiájának, – struktúrájának kialakítása,
  • folyamatszervezési módszertan meghatározása.

A workshopot követően ügyfél folyamattérképet készít, amelyhez a szolgáltató szakmai támogatást biztosít. A szolgáltatás eredményeképpen elkészül a szervezet alap- és támogató folyamatait áttekintő, átfogó folyamattérkép, valamint kidolgozásra kerül a folyamatszervezés, és dokumentálás módszertana.

Célcsoport

A szolgáltatás célcsoportja az egészségiparban tevékenykedő közszféra szervezetek, valamint kis-és középvállalkozások

Adatlap

  • Szolgáltatástípus: Workshop
  • Jelenlét: személyes
  • Helyszín: az ügyféllel történő egyeztetés szerint
  • A szolgáltatás időtartama: 3 óra (1 alkalom)
  • Résztvevők száma: 1-15 fő között
  • Szolgáltatás értéke: 54 000 Ft/fő
  • Kapcsolattartó adatai: Antal Zsuzsanna elérhetősége +36308685405, data-edih@emk.semmelweis.hu

Üzleti kihívás

Az egészségügyet érintő globális kihívások (pandémia, orvoshiány, forráshiány, növekvő költségek stb.) miatt a szolgáltatók számára létfontosságú, hogy célszerű, jól kialakított és hatékony szervezeti struktúrával rendelkezzenek. Ez biztosítja az egyértelmű felelősségi köröket, a hatékony kommunikációt és az erőforrások optimális felhasználását, a gyors döntéshozatalt, a szükséges rugalmasságot, ami különösen fontos a dinamikusan változó egészségügyi környezetben. Mindez tehát végső soron hozzájárul a magas színvonalú betegellátáshoz. Emellett viszont elengedhetetlen az is, hogy a kórház szervezeti folyamatokban is gondolkodjon, ismerje és folyamatosan fejlessze a fő- és támogató folyamatait. A főfolyamatok közvetlenül befolyásolják a betegellátás minőségét és hatékonyságát, a támogató folyamatok pedig biztosítják a főfolyamatok zökkenőmentes működését. A szervezeti folyamatok átgondolt tervezése és folyamatos fejlesztése segíti az egészségügyi szolgáltatókat abban, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak a betegek igényeire, javítsák a szolgáltatások minőségét és növeljék az operatív hatékonyságot. A digitális megoldások tervezéséhez, bevezetéséhez szükség van a szervezeti folyamatok áttekintésére, célszerű átalakítására, hogy a technikai megoldások megfelelően tudjanak illeszkedni a működéshez.

A szolgáltatás leírása, folyamata

A megrendelt szolgáltatás alapvetően workshop jellegű, amelyben bemutatunk egy kórházi normatív folyamatmodellt. A szolgáltatás elméleti és gyakorlati elemeket is tartalmaz. A workshop során érintett témák:

  • a projekt céljainak és kereteinek bemutatása,
  • a szervezet folyamatainak áttekintése,
  • a normatív kórházi folyamatmodell értelmezése,
  • a kórház folyamathierarchiájának, – struktúrájának kialakítása,
  • folyamatszervezési módszertan meghatározása.

A workshopot követően ügyfél folyamattérképet készít, amelyhez a szolgáltató szakmai támogatást biztosít. A szolgáltatás eredményeképpen elkészül a szervezet alap- és támogató folyamatait áttekintő, átfogó folyamattérkép, valamint kidolgozásra kerül a folyamatszervezés, és dokumentálás módszertana.

Célcsoport

A szolgáltatás célcsoportja az egészségiparban tevékenykedő közszféra szervezetek, valamint kis-és középvállalkozások

Adatlap

  • Szolgáltatástípus: Workshop
  • Jelenlét: személyes
  • Helyszín: az ügyféllel történő egyeztetés szerint
  • A szolgáltatás időtartama: 3 óra (1 alkalom)
  • Résztvevők száma: 1-15 fő között
  • Szolgáltatás értéke: 54 000 Ft/fő
  • Kapcsolattartó adatai: Antal Zsuzsanna elérhetősége +36308685405, data-edih@emk.semmelweis.hu