Üzleti kihívás

Az egészségügyet érintő globális kihívások (pandémia, orvoshiány, forráshiány, növekvő költségek stb.) miatt a szolgáltatók számára létfontosságú, hogy célszerű, jól kialakított és hatékony szervezeti struktúrával rendelkezzenek. Ez biztosítja az egyértelmű felelősségi köröket, a hatékony kommunikációt és az erőforrások optimális felhasználását, a gyors döntéshozatalt, a szükséges rugalmasságot, ami különösen fontos a dinamikusan változó egészségügyi környezetben. Mindez tehát végső soron hozzájárul a magas színvonalú betegellátáshoz. Emellett viszont elengedhetetlen az is, hogy a kórház szervezeti folyamatokban is gondolkodjon, ismerje és folyamatosan fejlessze a fő- és támogató folyamatait. A főfolyamatok közvetlenül befolyásolják a betegellátás minőségét és hatékonyságát, a támogató folyamatok pedig biztosítják a főfolyamatok zökkenőmentes működését. A szervezeti folyamatok átgondolt tervezése és folyamatos fejlesztése segíti az egészségügyi szolgáltatókat abban, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak a betegek igényeire, javítsák a szolgáltatások minőségét és növeljék az operatív hatékonyságot. A digitális megoldások tervezéséhez, bevezetéséhez szükség van a szervezeti folyamatok áttekintésére, célszerű átalakítására, hogy a technikai megoldások megfelelően tudjanak illeszkedni a működéshez.

A szolgáltatás leírása, folyamata

A megrendelt szolgáltatás egy workshop sorozat része, amely alapvetően épít a Folyamatoptimalizálás a digitalizáció szolgálatában I., II., III., IV és V. workshopok eredményeire. A workshop sorozat hatodik részének célja az optimalizálási javaslatok kidolgozása és a megvalósítása tervezése. A workshop keretében sor kerül az optimalizálási megoldások és digitalizációs lehetőségek azonosítására, valamint új folyamat modellezésére. A workshop lebonyolítása interaktív módon történik az ügyfél bevonásával. Az ügyfél feladata a vezetői döntés meghozatala, a javaslatok elfogadása és / vagy módosítási igények jelzése. Feladata továbbá a részletes megvalósítási terv kidolgozása. A tanácsadói oldal feladata az új folyamatmodell (TO-BE állapot) elkészítése. A workshop eredményterméke a javasolt optimalizált folyamatmodell, valamint a digitalizációs megoldások fejlesztésére kidolgozott javaslatcsomag.

Célcsoport

A szolgáltatás célcsoportja az egészségiparban tevékenykedő közszféra szervezetek, valamint kis-és középvállalkozások

Adatlap

  • Szolgáltatástípus: workshop
  • Jelenlét: személyes
  • Helyszín: az ügyféllel történő egyeztetés szerint
  • A szolgáltatás időtartama: 3 óra (1 alkalom)
  • Résztvevők száma: 1-15 fő között
  • Szolgáltatás értéke: 54 000 Ft/fő
  • Kapcsolattartó adatai: Antal Zsuzsanna elérhetősége +36308685405, data-edih@emk.semmelweis.hu