Életünk legtöbb területe, ahol más emberekkel dolgozunk együtt konfliktusokkal tarkított. A különböző nézőpontok, értékrendek, érvelések mind-mind táptalajként szolgálhatnak egy konfliktus kialakulásához. Ez teljesen normális folyamat, azonban fontos, hogyan kezeljük az ilyen szituációkat. A hatékony konfliktuskezelés révén elérhetjük, hogy ezek a helyzetek ne alacsonyodjanak „kinek van igaza” harcokká, hanem a közös célok mentén, a lehető legjobb megoldás megtalálásával, konstruktívan, tudatosan oldjuk meg őket.

A képzés célja a résztvevők felkészítése a konfliktushelyzetek tudatos felismerésére és hatékony kezelésére, jobb interperszonális kapcsolatok kialakítására.

Kiknek ajánljuk?

A képzést ajánljuk azoknak, akik megtanulni a konfliktusok felismerésének, tudatosításának módját és elsajátítani a feloldásukra irányuló eszközöket, technikákat.

A képzés elemei:

A konfliktusok típusai

Konfliktuskezelési stílusok

Alapelvek

Konfliktuskezelési stratégiák és eszközök

Gyakori hibák elkerülése, avagy mit ne csináljunk

Technikai információk:

A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.

Időtartama 4 óra, magyar nyelven elérhető.

A képzés résztvevői száma: 12-20 fő

Jelentkezz be, és kérj üzletfejlesztési tanácsadást!

Bejelentkezés

Nincs még fiókod? Regisztrálj!