Megosztás
Életünk legtöbb területe, ahol más emberekkel dolgozunk együtt konfliktusokkal tarkított. A különböző nézőpontok, értékrendek, érvelések mind-mind táptalajként szolgálhatnak egy konfliktus kialakulásához. Ez teljesen normális folyamat, azonban fontos, hogyan kezeljük az ilyen szituációkat. A hatékony konfliktuskezelés révén elérhetjük, hogy ezek a helyzetek ne alacsonyodjanak „kinek van igaza” harcokká, hanem a közös célok mentén, a lehető legjobb megoldás megtalálásával, konstruktívan, tudatosan oldjuk meg őket.
A képzés célja a résztvevők felkészítése a konfliktushelyzetek tudatos felismerésére és hatékony kezelésére, jobb interperszonális kapcsolatok kialakítására.
Kiknek ajánljuk?
A képzést ajánljuk azoknak, akik megtanulni a konfliktusok felismerésének, tudatosításának módját és elsajátítani a feloldásukra irányuló eszközöket, technikákat.
A képzés elemei:
A konfliktusok típusai
Konfliktuskezelési stílusok
Alapelvek
Konfliktuskezelési stratégiák és eszközök
Gyakori hibák elkerülése, avagy mit ne csináljunk
Technikai információk:
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 4 óra, magyar nyelven elérhető.
A képzés résztvevői száma: 12-20 fő