Megosztás
Az online marketing napjaink meghatározó piacbefolyásoló tevékenysége. Célja megtartani és növelni a vásárlói bázist; valamint további eladást generálni. A digitális marketing eszközök helyes használatával könnyen alkalmazkodhatunk a megváltozott vásárlói szokásokhoz, általuk hatékonyan érhetjük el a célcsoportot és tarthatjuk fent hosszútávon a kommunikációt.
A képzés célja, hogy a résztvevők megtanulják az online marketing kialakításának lépéseit, megismerjék a rendelkezésre álló eszközökben rejlő lehetőségeket.
Kiknek ajánljuk?
A képzést ajánljuk azoknak, akik szeretnék megismerni az online marketing eszközeit és hatékonyan elérni vásárlói közönségüket.
A képzés elemei:
Az online marketing mibenléte és előnyei
Az online marketing felépítésének lépései
Tervezés és stratégiai előkészítés
Weblapok, mobilapplikációk, közösségi média applikációk, eszközök, videók, landing pagek, UX
Online reklámok, bannerek és egyéb megoldások, keresőoptimalizáció, közösségi média kampányok
Már meglevő vásárlók megtartása
Adatelemzés, konverzió optimalizálás
Technikai információk:
A képzés interaktív, gyakorlatorientált, műhelymunka típusú.
Időtartama 4 óra, magyar és angol nyelven is elérhető.
A képzés résztvevői száma: 10-16 fő