Meghatározás: Digitalizálást érintő fejlesztési területek beazonosítása tanácsadói interjú és konzultáció alkalmával 

A szolgáltatás rövid leírása, tartalma: Tanácsadói interjú keretében, személyes, vagy on-line konzultációs során felmérjük a vállalat működését stratégiai, fejlesztési céljait; támogatást nyújtunk a DMA kitöltéséhez, és rögzítjük az EU-s portálon; beazonosítjuk a fejlesztendő üzleti fókuszterületeket; ajánlásokat adunk a konzorciumi szolgáltatás kínálatból. 

A szolgáltatás folyamata 

A potenciális és a már bevont vállalkozások belépési pontja a Data-EDIH szolgáltatás felvételére: 

  • tanácsadói megkeresés indul az ügyfél felé e-mail-ben és/vagy telefonon a projekt ismertetése és a regisztrációs folyamat elindítása céljából; 
  • a regisztráció beérkezését követően történik az időpont egyeztetés a tanácsadói interjúra, konzultációra; 
  • a személyes vagy online interjú során a vállalkozás vezetőjével/vezetőivel közösen történik a vállalkozás működésének, digitális ellátottságának, jövőbeni, stratégiai céljaik, fejlesztési terveik feltérképezése; 
  • felmérésre kerülnek a vállalkozásnál keletkező már adatolt, vagy adatoltható tevékenységek, értékteremtő és belső kiszolgáló folyamatok; 
  • a fókusz azon területekre helyeződik, ahol az elakadásokat, nehézségeket a digitalizáció segítségével javítani lehet; 
  • az interjú során történik a DMA kérdőív kitöltésének támogatása, az ügyfelet segítve, együtt értelmezve a kérdéseket, az adott cégre releváns kifejtése. A kérdésekre adott válaszok rögzítésre kerülnek az EDIH portálon; 
  •  az eredmény e-mailben kiküldésre kerül az ügyfélnek; 
  • a konzultáció során jegyzet készül (igény esetén összefoglaló dokumentumként az ügyfélnek is elküldésre kerül) 
  • az interjút követően a feltárt fejlesztési fókuszterületek és a konzorciumi partnerek szolgáltatáskínálata illesztésre kerül, ebből készült ajánlások az ügyfél számára kiküldésre kerülnek; 
  • egy újabb konzultáció során az ügyféllel egyeztetésre kerülnek a javasolt szolgáltatások; 
  • az egyeztetést követően az ügyfél fogadtatása alapján kerül rögzítésre az adott ügyfélre dedikált fejlesztési terv (Development plan, roadmap), ami feltöltésre kerül a konzorciumi tagok által közösen használt „fejlesztési tervek” mappába – erről az érintett konzorciumi partnerek automatikus értesítést kapnak („Új fejlesztési terv érkezett”); 
  • egyúttal közvetlen e-mailben és/vagy telefonon is megkeresésre kerül a szolgáltatás ajánlással érintett konzorciumi partner, és egy tanácsadók által kezdeményezett háromoldalú konzultáció alkalmával egyeztetésre kerül sor a tanácsadó(k) az ügyfél és a szolgáltatást adó konzorciumi partner között. 

A szolgáltatás teljesítése: 

  • ügyfél regisztráció az EU-s EDIH és az adatedih.hu oldalakon 
  • tanácsadói interjú megtartása (on-line vagy személyes formában); DMA felvétele, rögzítése; 
  • ügyfél alkalmasságától, fogadó készségétől függően tanácsadói javaslatok és/vagy szolgáltatások ajánlása ’development plan – roadmap’ és/vagy tanácsadói összefoglaló keretében.