Meghatározás: Digitalizálást érintő fejlesztési területek beazonosítása tanácsadói interjú és konzultáció alkalmával
A szolgáltatás rövid leírása, tartalma: Tanácsadói interjú keretében, személyes, vagy on-line konzultációs során felmérjük a vállalat működését stratégiai, fejlesztési céljait; támogatást nyújtunk a DMA kitöltéséhez, és rögzítjük az EU-s portálon; beazonosítjuk a fejlesztendő üzleti fókuszterületeket; ajánlásokat adunk a konzorciumi szolgáltatás kínálatból.
A szolgáltatás folyamata
A potenciális és a már bevont vállalkozások belépési pontja a Data-EDIH szolgáltatás felvételére:
- tanácsadói megkeresés indul az ügyfél felé e-mail-ben és/vagy telefonon a projekt ismertetése és a regisztrációs folyamat elindítása céljából;
- a regisztráció beérkezését követően történik az időpont egyeztetés a tanácsadói interjúra, konzultációra;
- a személyes vagy online interjú során a vállalkozás vezetőjével/vezetőivel közösen történik a vállalkozás működésének, digitális ellátottságának, jövőbeni, stratégiai céljaik, fejlesztési terveik feltérképezése;
- felmérésre kerülnek a vállalkozásnál keletkező már adatolt, vagy adatoltható tevékenységek, értékteremtő és belső kiszolgáló folyamatok;
- a fókusz azon területekre helyeződik, ahol az elakadásokat, nehézségeket a digitalizáció segítségével javítani lehet;
- az interjú során történik a DMA kérdőív kitöltésének támogatása, az ügyfelet segítve, együtt értelmezve a kérdéseket, az adott cégre releváns kifejtése. A kérdésekre adott válaszok rögzítésre kerülnek az EDIH portálon;
- az eredmény e-mailben kiküldésre kerül az ügyfélnek;
- a konzultáció során jegyzet készül (igény esetén összefoglaló dokumentumként az ügyfélnek is elküldésre kerül)
- az interjút követően a feltárt fejlesztési fókuszterületek és a konzorciumi partnerek szolgáltatáskínálata illesztésre kerül, ebből készült ajánlások az ügyfél számára kiküldésre kerülnek;
- egy újabb konzultáció során az ügyféllel egyeztetésre kerülnek a javasolt szolgáltatások;
- az egyeztetést követően az ügyfél fogadtatása alapján kerül rögzítésre az adott ügyfélre dedikált fejlesztési terv (Development plan, roadmap), ami feltöltésre kerül a konzorciumi tagok által közösen használt „fejlesztési tervek” mappába – erről az érintett konzorciumi partnerek automatikus értesítést kapnak („Új fejlesztési terv érkezett”);
- egyúttal közvetlen e-mailben és/vagy telefonon is megkeresésre kerül a szolgáltatás ajánlással érintett konzorciumi partner, és egy tanácsadók által kezdeményezett háromoldalú konzultáció alkalmával egyeztetésre kerül sor a tanácsadó(k) az ügyfél és a szolgáltatást adó konzorciumi partner között.
A szolgáltatás teljesítése:
- ügyfél regisztráció az EU-s EDIH és az adatedih.hu oldalakon
- tanácsadói interjú megtartása (on-line vagy személyes formában); DMA felvétele, rögzítése;
- ügyfél alkalmasságától, fogadó készségétől függően tanácsadói javaslatok és/vagy szolgáltatások ajánlása ’development plan – roadmap’ és/vagy tanácsadói összefoglaló keretében.