A projekt keretein belül, vállalkozása számára olyan személyre szabott szolgáltatásokat nyújtunk, mellyel már rövid távon is jelentős előrelépést tehet a digitális fejlettségben, javíthatja vállalkozása működésének hatékonyságát és versenyképességét.
Regisztráljon vagy keresse közvetlenül tanácsadóinkat, akik segítenek vállalkozása fejlesztési tervének elkészítésében!
Vállalati digitalizációs fejlesztési tanácsadás
- tanácsadói megkeresés indul az ügyfél felé e-mail-ben és/vagy telefonon a projekt ismertetése és a regisztrációs folyamat elindítása céljából;
- a regisztráció beérkezését követően történik az időpont egyeztetés a tanácsadói interjúra, konzultációra;
- a személyes vagy online interjú során a vállalkozás vezetőjével/vezetőivel közösen történik a vállalkozás működésének, digitális ellátottságának, jövőbeni, stratégiai céljaik, fejlesztési terveik feltérképezése;
- felmérésre kerülnek a vállalkozásnál keletkező már adatolt, vagy adatoltható tevékenységek, értékteremtő és belső kiszolgáló folyamatok;
- a fókusz azon területekre helyeződik, ahol az elakadásokat, nehézségeket a digitalizáció segítségével javítani lehet;
- az interjú során történik a DMA kérdőív kitöltésének támogatása, az ügyfelet segítve, együtt értelmezve a kérdéseket, az adott cégre releváns kifejtése. A kérdésekre adott válaszok rögzítésre kerülnek az EDIH portálon;
- az eredmény e-mailben kiküldésre kerül az ügyfélnek;
- a konzultáció során jegyzet készül (igény esetén összefoglaló dokumentumként az ügyfélnek is elküldésre kerül)
- az interjút követően a feltárt fejlesztési fókuszterületek és a konzorciumi partnerek szolgáltatáskínálata illesztésre kerül, ebből készült ajánlások az ügyfél számára kiküldésre kerülnek;
- egy újabb konzultáció során az ügyféllel egyeztetésre kerülnek a javasolt szolgáltatások
- egyúttal közvetlen e-mailben és/vagy telefonon is megkeresésre kerül a szolgáltatás ajánlással érintett konzorciumi partner, és egy tanácsadók által kezdeményezett háromoldalú konzultáció alkalmával egyeztetésre kerül sor a tanácsadó(k) az ügyfél és a szolgáltatást adó konzorciumi partner között.