Üzleti kihívás 

Egy üzleti portfólió bővítéséhez célszerű világosan és érthetően meghatározni az elérni kívánt rövid és hosszú távú célokat, valamint az ezek eléréséhez szükséges akciótervet. Azonosítani kell a vállalat jelenlegi piaci helyzetét, ami alapot szolgáltat a stratégiai tervek meghatározásához. 

Ezeknek a terveknek a kidolgozásában lehetünk az Önök segítségére, bemutatjuk milyen lehetőségük van a portfólió bővítésre és a fejlesztésre. A piac nyújtotta lehetőségeket ki- és felhasználva és a digitális világot segítségül hívva egy új irányt és új lendületet kaphat Cégük. A fejlődéshez olyan tanácsadási szolgáltatást nyújtunk, mely adatokra építve, adatvezérelt folyamatok kialakításában segíti vállalkozását, ezáltal az üzletfejlesztés mérhető, valamint folyamatosan fenntartható lesz. 

A szolgáltatás leírása, folyamata 

A szolgáltatás egy személyes találkozóval kezdődik, amit egy felmérési szakasz követ. Ennek kiértékelése után határozzuk meg a következő lépéseket. 

Tervezett és lehetséges lépések (ügyfél számára testre szabva):  

  1. Rövidtávú stratégia megalkotása/áttekintése az ügyféllel 
  1. Fejlesztéshez szükséges belső és külső adatok detektálása 
  1. Adatalapú folyamatok kialakítása 
  1. Adatintegrációs és fejlesztési terv kialakítása 
  1. Lehetséges szolgáltatások, megoldások azonosítása – bevezetéséhez szükséges lépések meghatározása 

Az Vállalkozás képviselőjével történő személyes találkozás alkalmával felmérésre kerülnek mind a belső folyamatok, mind a használatban lévő informatikai eszközök és szoftverek, melyek a munkát jelenleg segítik. Azokra a kérdésekre is keressük a választ, hogy mik azok a tényezők, amik jelenleg nehézséget okozhatnak. Ezután tanácsadóink elemzést végeznek, és egy modulárisan felépített akciótervet dolgoznak ki, melyek döntési pontokat tartalmaznak. A döntések mentén véglegesítjük a fejlesztési tervet, az azonosított képzési lehetőségeket, informatikai fejlesztéseket.  

Célcsoport 

A célcsoport minden olyan kkv és vállalkozás, akik elkötelezettek az innováció mellett, a változó környezethez való folyamatos alkalmazkodás nem jelent fennakadást a működésben, a mélyebb digitalizáció nyújtotta lehetőségeket kihasználja a saját céljaik megvalósításában, legyen az kezdő vagy több éve a piacon lévő vállalat. 

Adatlap 

  • Szolgáltatástípus: személyre szabott tanácsadási szolgáltatás 
  • Jelenlét: személyes és online 
  • Helyszín: ügyfél iroda, vagy online 
  • A szolgáltatás időtartama: 40 óra (5 alkalom)  
  • Résztvevők száma: szolgáltatói oldalról 1-2 fő, partner oldalról a felmérés függvénye 
  • Szolgáltatás értéke: nettó 1.260.000 Ft 
  • Kapcsolattartó adatai: Angel-Sági Andrea, elérhetősége: sagi.andrea@hte.hu