Üzleti kihívás 

Cégünk kkv-k részére nyújt személyre szabott tanácsadási szolgáltatást, mellyel a digitalizációs fejlődés mentén ügyfeleink növelhetik a versenyképességüket. Szükséges felismerni, hogy a tudás érték, csak az emberi munkaerőre alapozva dolgozni nem elég már a mai világban, így a digitalizáció kiemelkedően előremutató, és a cég érdekeit szem előtt tartó folyamat.  Egy személyes találkozó alkalmával megismerjük a cég működését, folyamatait és rendszereit, majd elkészítjük azokat a vállalkozásra személyre szabott akcióterveket, melyet az ügyféllel egyeztetve közösen választjuk ki a cég számára fontos képzéseket. Ezeknek a képzéseknek és fejlesztéseknek a tudását felhasználva a cég a digitális világ nyertese lehet, segít az új kapcsolatok kialakításában számukra, növelhetik a piaci elérésüket. 

A szolgáltatás leírása, folyamata 

A szolgáltatás egy személyes találkozóval indul, melyet egy felmérés követ. Ennek eredményeit közösen értékeljük ki az ügyféllel. Ezt követően tudjuk meghatározni a fejlesztési javaslatokat 

A folyamat tervezett lépései, személyre szabottan: 

  1. Üzleti folyamatok felmérése – kiértékelése 
  1. Jelenleg használt rendszerek megismerése és felmérése 
  1. Adatok keletkezési helyének detektálása 
  1. Fejlesztési javaslatok megfogalmazása és egyeztetése az ügyféllel 
  1. Erőforrásmenedzsment optimalizálása 
  1. CRM rendszerek hatékony használata 
  1. Döntéstámogatási mechanizmusok feltárása 
  1. Folyamat-, üzlet-, informatikai fejlesztési javaslatok meghatározása 
  1. Megoldások, alkalmazások ajánlása a 2-es pont mentén 

 Célunk az együttműködés kialakítása az olyan digitális változás és előrelépés irányába elkötelezett Vállalkozások számára, akik minden lehetőséget kihasználnak a fejlődésre. Tanácsadóink elkötelezettek az igények teljeskörű feltárására és az elvárások egyeztetésére melyekkel rövid, mind hosszú távon melyek a cég további fejlődését garantálhatják. Ezután következik a vállalkozás belső folyamatainak, szervezeti felépítésének, informatikai és logisztikai rendszereinek a megismerése, mely szükség esetén magában foglalja a szerződések megismerését is. A tanácsadás célja egy alapvető informatikai ismeretekre már építő vállalkozás jövőbeli lehetőségeit megerősíteni, továbbfejleszteni. Ezután előkészítjük a fejlesztési terveket, melyek vezetőségi egyeztetés és döntés elé kerülnek, ezt követően véglegesítjük, ütemtervvel egészítjük ki.  

Célcsoport 

A tanácsadási szolgáltatás célja elérni minden olyan kis-, és középvállalkozást, akik használnak informatikai szoftvereket, és ezeknek a fejlesztése, modernizációja, a piacon elérhető növekedés és kapcsolatfejlesztés a célja.  

Adatlap 

  • Szolgáltatástípus: személyre szabott tanácsadási szolgáltatás 
  • Jelenlét: személyes és online 
  • Helyszín: a partner iroda és online 
  • A szolgáltatás időtartama: 24-32 óra, legalább 3 alkalomra bontva 
  • Résztvevők száma: szolgáltatói oldalról 1-2 fő, partner oldalról felmérés függvénye 
  • Szolgáltatás ára: nettó 756.000 Ft – 1.080.000 Ft 
  • A szolgáltatás ütemezése: igény szerint tervezve, az egyeztetés és felmérés alapján.