Üzleti kihívás
Cégünk kkv-k részére nyújt személyre szabott tanácsadási szolgáltatást, mellyel a digitalizációs fejlődés mentén ügyfeleink növelhetik a versenyképességüket. Szükséges felismerni, hogy a tudás érték, csak az emberi munkaerőre alapozva dolgozni nem elég már a mai világban, így a digitalizáció kiemelkedően előremutató, és a cég érdekeit szem előtt tartó folyamat. Egy személyes találkozó alkalmával megismerjük a cég működését, folyamatait és rendszereit, majd elkészítjük azokat a vállalkozásra személyre szabott akcióterveket, melyet az ügyféllel egyeztetve közösen választjuk ki a cég számára fontos képzéseket. Ezeknek a képzéseknek és fejlesztéseknek a tudását felhasználva a cég a digitális világ nyertese lehet, segít az új kapcsolatok kialakításában számukra, növelhetik a piaci elérésüket.
A szolgáltatás leírása, folyamata
A szolgáltatás egy személyes találkozóval indul, melyet egy felmérés követ. Ennek eredményeit közösen értékeljük ki az ügyféllel. Ezt követően tudjuk meghatározni a fejlesztési javaslatokat
A folyamat tervezett lépései, személyre szabottan:
- Üzleti folyamatok felmérése – kiértékelése
- Jelenleg használt rendszerek megismerése és felmérése
- Adatok keletkezési helyének detektálása
- Fejlesztési javaslatok megfogalmazása és egyeztetése az ügyféllel
- Erőforrásmenedzsment optimalizálása
- CRM rendszerek hatékony használata
- Döntéstámogatási mechanizmusok feltárása
- Folyamat-, üzlet-, informatikai fejlesztési javaslatok meghatározása
- Megoldások, alkalmazások ajánlása a 2-es pont mentén
Célunk az együttműködés kialakítása az olyan digitális változás és előrelépés irányába elkötelezett Vállalkozások számára, akik minden lehetőséget kihasználnak a fejlődésre. Tanácsadóink elkötelezettek az igények teljeskörű feltárására és az elvárások egyeztetésére melyekkel rövid, mind hosszú távon melyek a cég további fejlődését garantálhatják. Ezután következik a vállalkozás belső folyamatainak, szervezeti felépítésének, informatikai és logisztikai rendszereinek a megismerése, mely szükség esetén magában foglalja a szerződések megismerését is. A tanácsadás célja egy alapvető informatikai ismeretekre már építő vállalkozás jövőbeli lehetőségeit megerősíteni, továbbfejleszteni. Ezután előkészítjük a fejlesztési terveket, melyek vezetőségi egyeztetés és döntés elé kerülnek, ezt követően véglegesítjük, ütemtervvel egészítjük ki.
Célcsoport
A tanácsadási szolgáltatás célja elérni minden olyan kis-, és középvállalkozást, akik használnak informatikai szoftvereket, és ezeknek a fejlesztése, modernizációja, a piacon elérhető növekedés és kapcsolatfejlesztés a célja.
Adatlap
- Szolgáltatástípus: személyre szabott tanácsadási szolgáltatás
- Jelenlét: személyes és online
- Helyszín: a partner iroda és online
- A szolgáltatás időtartama: 24-32 óra, legalább 3 alkalomra bontva
- Résztvevők száma: szolgáltatói oldalról 1-2 fő, partner oldalról felmérés függvénye
- Szolgáltatás ára: nettó 756.000 Ft – 1.080.000 Ft
- A szolgáltatás ütemezése: igény szerint tervezve, az egyeztetés és felmérés alapján.