Üzleti kihívás 

Cégünk kkv-k részére nyújt személyre szabott tanácsadási szolgáltatást, mellyel a digitalizációba fektetett energia és fejlődés mentén ügyfeleinknek lehetősége van versenyképességük és hatékonyságuk növelésére. Szükséges felismerni, hogy a tudás érték, csak az emberi munkaerőre alapozva elvégezni a munkafolyamatokat már nem elég, ki kell használni a digitalizáció nyújtotta előnyöket, mellyel a cég a digitalizáció nyertese lehet. 

A szolgáltatás leírása, folyamata 

A szolgáltatás egy személyes találkozóval indul, melyet egy felmérés követ. Ennek eredményeit közösen értékeljük ki az ügyféllel. Ezt követően tudjuk meghatározni a fejlesztési javaslatokat 

A folyamat tervezett lépései, személyre szabottan: 

  1. Üzleti folyamatok felmérése – kiértékelése 
  1. Jelenleg használt rendszerek megismerése és felmérése 
  1. Adatok keletkezési helyének detektálása 
  1. Fejlesztési javaslatok megfogalmazása és egyeztetése az ügyféllel 
  1. Erőforrásmenedzsment optimalizálása 
  1. CRM rendszerek hatékony használata 
  1. Döntéstámogatási mechanizmusok feltárása 
  1. Folyamat-, üzlet-, informatikai fejlesztési javaslatok meghatározása 
  1. Megoldások, alkalmazások ajánlása a 2-es pont mentén 

Célunk az együttműködés kialakítása az olyan digitális változás és előrelépés irányába elkötelezett Vállalkozások számára, akik minden lehetőséget kihasználnak a fejlődésre. Tanácsadóink elkötelezettek az igények teljeskörű feltárására és az elvárások egyeztetésére melyekkel rövid, mind hosszú távon melyek a cég további fejlődését garantálhatják. Ezután következik a vállalkozás belső folyamatainak, szervezeti felépítésének, informatikai és logisztikai rendszereinek a megismerése, mely szükség esetén magában foglalja a szerződések megismerését is. A tanácsadás célja, hogy egy alapvető informatikai ismeretekre már építő vállalkozás jövőbeli lehetőségeit megerősítse, továbbfejlessze. Ezt követően előkészítjük a fejlesztési terveket, melyek vezetőségi egyeztetés és döntés elé kerülnek, ezt követően véglegesítjük, ütemtervvel egészítjük ki.  

Célcsoport 

A tanácsadási szolgáltatás célja elérni minden olyan kis-, és középvállalkozást, akik használnak informatikai szoftvereket, és ezeknek a fejlesztése, modernizációja, a piacon elérhető növekedés és kapcsolatfejlesztés a célja.  

Adatlap 

  • Szolgáltatástípus: személyre szabott tanácsadási szolgáltatás 
  • Jelenlét: személyes és online 
  • Helyszín: partner iroda és online 
  • A szolgáltatás időtartama: 32 óra (4 alkalom) 
  • Résztvevők száma: szolgáltatói oldalról 1-2 fő, partner oldalról felmérés függvénye 
  • Szolgáltatás értéke: nettó 1.080.000 Ft/cég 
  • Kapcsolattartó adatai: Angel-Sági Andrea, elérhetősége: sagi.andrea@hte.hu