Üzleti kihívás 

A kkv-k vezetői számára kiemelten fontos, hogy az üzletmenetük előremutató és minél hatékonyabb legyen, valamint a munkatársak számára időt és energiát megspóroló rendszert használjanak. A cégek életében gyakori, hogy több rendszert használnak egyidejűleg az információk feldolgozáshoz, ami nehezíti a munkát. A folyamatok felmérése, és arra adott válaszként egy kézenfekvőbb, több tulajdonsággal rendelkező rendszer használata, bevezetése a cég életében számos előnnyel bír, nem mellesleg a vezetői döntéstámogatás is sokkal effektívebb lehet. 

A szolgáltatásunk segít felmérni a vállalat jelenlegi és jövőben elérhető lehetőségeit, és megfelelő válaszokat ad a felmerülő kérdésekre. A digitalizáció minden cég életében elengedhetetlen, megkönnyíti és meggyorsítja a munka elvégzését, és a jövőbeli partnerek elérésében is kiemelten fontos szerepet játszik. Minél előrehaladotabb egy vállalat digitális kultúrája, annál jelentősebb és kelendőbb lesz a piacon.  

A szolgáltatás leírása, folyamata 

A szolgáltatás egy személyes találkozóval indul, melyet egy felmérés követ. Ennek eredményeit közösen értékeljük ki az ügyféllel. Ezt követően tudjuk meghatározni a fejlesztési javaslatokat 

A folyamat tervezett lépései 

  1. Üzleti folyamatok felmérése – kiértékelése 
  1. Döntéstámogatási mechanizmusok feltárása 
  1. Folyamat-, üzlet-, informatikai fejlesztési javaslatok meghatározása 
  1. Megoldások, alkalmazások ajánlása a 2-es pont mentén

Tanácsadóink elkötelezettek, hogy a megrendelőt és szolgáltatásait minél alaposabban megismerjék. Célunk a személyes találkozó által a munkafolyamatok és a már használt informatikai szoftverek minél részletesebb megismerése, majd ezután egy kiértékelés elvégzése. Ezután készítjük el az optimális fejlesztési tervet. A dokumentum tartalmazza az ajánlott szolgáltatásokat, képzéseket, használandó rendszereket és módszertanokat, melyet célszerű beépíteni a cég működésébe mind rövid-, mind hosszú távon. A tanácsadás célja egy alapvető informatikai ismeretekre már építő vállalkozás jövőbeli lehetőségeit megerősíteni, továbbfejleszteni és adat alapon jobbá tenni.  

Célcsoport 

Célcsoportunk a digitális változás és előrelépés irányába elkötelezett kis-, és középvállalkozások és Vezetőik, akik minden lehetőséget kihasználnak a fejlődésre, illetve ahol általánosságban használnak informatikai szoftvereket, és ezeknek a fejlesztése, modernizációja, digitalizációja, valamint a piacon elérhető növekedés a céljuk.  

Adatlap 

  • Szolgáltatástípus: személyre szabott tanácsadási szolgáltatás 
  • Jelenlét: személyes és online 
  • Helyszín: ügyfél iroda, vagy online 
  • A szolgáltatás időtartama: összesen 20 óra (3 alkalom) 
  • Résztvevők száma: szolgáltatói oldalról 1-2 fő, partner oldalról a felmérés függvénye 
  • Szolgáltatás értéke: nettó 630.000 Ft/cég 
  • Kapcsolattartó adatai: Angel-Sági Andrea, elérhetősége: sagi.andrea@hte.hu